Monday, May 30, 2016

Šta se nalazi u mom putnom neseseru?

 Ćaao! :) Dugo me nije bilo, ali imam opravdanje za to. Putovala sam sve vrijeme i divno se provela, moram da priznam, ali čim sam došla kući bacila sam se na posao - pravila plan za postove.

U ovom postu vas neću daviti sa dugim tekstovima, slike će same govoriti. Ja se izvinjavam ako sam nešto zaboravila, u mom se neseseru nalaze samo osnovne stvari. Šminku nisam nosila jer sam većinom bila u parkovima, prirodi i takvom okruženju, pa smatram da za to šminka nije potrebna.


Ovako izgleda moj neseser.


Star je dvije godine i preživio je mnoga putovanja i još uvijek se dobro drži, kupila sam ga u Grčkoj u nekoj prodavnici čije ime ne znam.

A ovako izgleda kada se otvori.

Pa da počnemo, namjerno sam ubacila prvo ovu sliku, jer higijena je najbitnija. Pored paste i četkice za zube, u mom neseseru obavezno je labelo, tablete i nekoliko flastera u slučaju nekih malih nezgoda.

Tu je i knjiga koju trenutno čitam, Nebo može čekati, kao i mala sveska u kojoj pišem neke bitne stvari koje se dešavaju tokom dana ili neke stvari koje moram odraditi, a ne mogu popamtiti sve odjednom.


Znam da sam opsjednuta medom, većina stvari vezana za njegu lica mi je sa dodatkom meda. :)


Sada malo modnih detalja. Trakice za kosu obožavam i stalno ih nosim kada je napolju toplo, čine svaku moju kombinaciju posebnom, kao i naočare. O Enigmi sam vam pričala u ovom postu: http://mimicaa27.blogspot.com/2016/05/omiljeni-parfemi-20152016.html


Otkako sam otkrila magičnu stvarčicu - eksternu bateriju, punjač za telefon i ne nosim sa sobom, ova stvar je čudo, morate je imati! Puni bateriju brže od običnog punjača i veoma je praktično, svugdje ide sa mnom. Tu su i slušalice koje su pričvršćene šnalom za kosu.



I eto to je to,  nisam nosila puno stvari, jer, kako sam i gore navela išla sam u avanturistički park i za tamo mi nije trebalo ništa više od ovoga. 

Do sljedećeg pisanja,

xoxo, Mimica







5 comments:

  1. probala sam ovu cera di cupra kremu za lice i baš mi je bila dobra...Afroditini proizvodi su standardno dobri, dosta sam i njihovih krema za lice koristila, ali ovaj tonik za lice nisam probala, imati ću ga na pameti. Nositi mali notes je jako praktično, ja to isto često radim jer nekako mi bolje ostaju u glavi stvare koje napišem na papiru nego ako ih utipkam u mobitel, ne znam zašto, tako mi pamćenje radi. Ova knjiga mi se čini zanimljiva.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Odličan post i slike su ti veoma, veoma kvalitetne! :D

    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 - new post :)

    ReplyDelete
  3. Super ti je post. Čitala sam ovu knjigu i zaista mi se svidela. Prijavila sam se na tvoj blog, pogledaj moj ako želiš.

    miaswoorld.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zanimljiv post, bas mi se dopao :-) xx

    NOVI POST NA MOM BLOGU :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/07/hello-mallorca.html

    ReplyDelete