Wednesday, May 11, 2016

Favorit mjeseca aprila | Afrodita aloe vera HYDRA TONIC

 Ja sam jedna od onih djevojaka koja je u svojoj svakodnevnoj rutini njege kože preskakala tonik i smatrala ga skroz nepotrebnim za svoje lice, dok nisam pronašla ovaj tonik u Cosmeticsu, po veoma prikladnoj cijeni, 5,80

Možete ga naručiti i preko interneta: http://www.kozmetika-afrodita.com/eng/beauty-care/products/product/aloe-vera-hydra-tonik/  
Ima ga i u Cosmeticsu, kao i u DM-u. :)

Afroditin tonik dolazi u spreju, prefinjenog je izgleda i čine ga neki zanimljivi sastojci. Sviđa mi se što mogu da ga nosim sa sobom jer ne zauzima mnogo mjesta, zatvarač/poklopac ne spada i uvijek sam sigurna da mi neće napraviti haos po torbi.



Ovaj tonik koristim nekada i tri puta dnevno, ujutru, kada se vratim iz škole i naveče prije spavanja, nakon što ga vatom utrljam na lice odmah osjetim kako mi hidrira kožu i kako mi postane mekana i glatka. Važna stavka ovog tonika jeste to da ne sadrži nikakve parfeme, silikone niti parafine. 




Jedan od najvažnijih sastojaka jeste Aloe barbadensis leaf juice, koji umiruje kožu i daje joj blistavi sjaj. Moja koža je u predjelu očiju blago crvena, a ovaj tonik učini da to crvenilo nestane. 



Kada stisnete pumpicu, izlazi dovoljna količina proizvoda i ne prska na sve strane niti ispada iz bočice. Za oko pola minuta tonik upija u vaše lice. Dolazi nam ljeto, naravno, i u tim danima kada osjetite da je vašoj koži potrebna hidratacija ovaj tonik možete nanijeti i preko šminke, neće je pokvariti (provjereno). 


*Proizvod sam kupila svojim novcem, reklama nije plaćena od strane firme. 

xoxo, 
Mimica







7 comments:

  1. Super post.Nisam probala tonik,ali planiram da ga kupim uskoro.

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super post!Tonik deluje zanimljivo bass
    Odlicna si samo tako nastavi,pogledaj moj blog i zaprati ga ako ti se svidi i napisi u komentaru,da zapratim i ja tebe 💕💕💕
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na ovako lijepom komentaru, pratim te :):*

      Delete
  3. Kako da te zapratim?Nigde ne migu da nadjem gde su cutaoci ili prijavi se 🙂

    ReplyDelete
  4. Odlican post :) Zapratila sam te :)

    ReplyDelete