Saturday, May 14, 2016

Omiljeni parfemi | 2015/2016

 Dobro jutro, drage moje! Razmišljala sam o čemu bih mogla da vam pišem i pogledom odlutala do police na kojoj su privlačno krajičkom oka gledali moji parfemi. Te odlučih da vam malo pišem o njima, dobro, ne malo, malo više.





Jako volim parfeme, oni su mi must have u svakom momentu, na svakom mjestu. Svaka cura/žena mora imati barem jedan dobar parfem i znati kada i gdje da ga koristi. Predstavljam vam parfeme koje sam ja koristila tokom 2015. i sada u 2016. godini. Neke od njih sam više koristila, neke manje, zavisno od događaja, raspoloženja i ostalog.. Neke od ovih parfema sam dobila na poklon, neke sam kupila sama, vidjećete u nastavku posta. Ako vam ne napišem cijenu za neki parfem, onda je ne znam. :) Ovo je uži izbor mojih omiljenih parfema, jedva sam se odlučila, iako znam da ih nije malo. Aliiii, šta da radim? Nadam se da će vam se svidjeti!


  • I'm - Pupa 
 Italijanska kozmetička kuća Pupa kreirala je 2015. godine parfem po imenu I'm. Parfem sam dobila za 8. mart od mame i od tad se uvijek mirišem njime. Cijena mu je oko 20€, što je veoma povoljno za ovako kvalitetan i dugotrajan parfem.




Dolazi u prelijepom pakovanju, u retro stilu sa jarko rozom i zelenom bojom. Na vrhu su, kao što i vidite crvene usne, što i predstavlja ovaj parfem - zavodljivost usana.





Kompozicija započinje sočnim notama crne ribizle, slatke divlje jagode i karanfilića. Miris ruža za usne postignut je kombinacijom cvjetnih nota ruže i ljubičice. Bijeli amber, vanilija, labdanum i mošus daju volumen i senzualnost mirisu. 



  • Dare - Guess
 U julu 2014. godine Guess lansira novi ženski miris Dare koji izaziva, provocira i uzburkava osećanja. Cvetno-drveno-mošusna kompozicija ponudiće sladostrasni koktel nota koji će na sofisticiran i moderan način izazvati pažnju i poigrati sa egzotičim nijansama. Ovo mi je treća bočica ovog parfema, i svaki put ga više i više volim! Na sebi uvijek osjetim tu pozitivnu svježinu citrusnog voća zbog koje se odmah ljepše osjećam. Cijena mu je oko 35




Dolazi u elegantnoj staklenoj bočici na kojoj su urezani djelovi koji podsjećaju na nitne. Na vrhu se nalazi lančić na kojem piše ime brenda. Kutija je u teksas printu, sa metalik nitnama u boji kao i bočica.





  • Seductive - Guess
Volim ovaj parfem, iako je bočica sada prazna, dok sam ga koristila, uvijek bih osjetila jaku notu vanile u njemu. Planiram da kupim ovih dana ono veće pakovanje jer stvarno lijepo miriše i dugotrajan je. Cijena mu je oko 30€. Parfem me jako podsjeća na Signorina Salvatore Ferragam. Intenzivan je, nježan, topao, pomalo slatkast i puderast, veoma privlačan.






  • Lady Million
Parfem koji bi se mogao opisati jednom riječju - savršen! Za njega volim da kažem da je vrlo ekonomičan, dovoljno je jednom da ga prsnete i budite sigurni da ćete lijepo mirisati čitav dan. Cura/žena koja ga koristi dominira i posjeduje vatrenu narav neverovatne senzualnosti. Dobila sam ga na poklon od oca i zaista ne znam koja mu je cijena..




 Lady Million bočica je u skladu sa kompozicijom i temom izdanja. Umjesto zlatne poluge muškog izdanja, ženska bočica dizajnirana je u obliku dijamanta zlatne boje. Insinuirajući na luksuz i raskoš, priprema nam iznenađujuću kompoziciju isprepletanih cvetnih, svežih i snažnih drvenih akorda.




Parfem koji bi svaka moćna, samostalna žena trebala da ima.


  • Weekend - Burberry
Volim miris mandarine koji se intenzivno osjeća u gornjim notama ovog prefinjenog parfema. Dobila sam ga za rođendan i mogu vam reći da mi je žao da ga koristim. 





Zanemarite to što mu je poklopac slomljen, ispao mi je iz ruke jednog dana :D. Cijena mu je oko 35.







  • Enigma - Oriflame 

Oriflame Enigma je eliksir koji osvaja i telo i dušu. Atraktivan i misteriozan, nazvan je po najpoznatijoj mašini za dešifrovanje, miris Enigma oslobodiće skrivena iskušenja žene.
Parfem je posvećen ženi koja je tajnovita i misteriozna. Ženi koja poseduje šarm i magnetski privlačnu harizmu.
Kreiran je da zavede i zagolica maštu.
Kupila sam ga prije 15 dana i nisam ga koristila nešto puno, pa nisam još skroz sigurna da li je dugotrajan, da li mi se sviđa ili ne. Stvarno je misteriozan sam po sebi. Cijena mu je oko 30.



Bočica je kreirana od tamnog stakla, tamno crvene boje, zavodljivih oblina. 

 

                               

  • Nina Ricci 
Ovaj parfem je parfem sa asocijacijom na bajke i uvijek će na mene ostavljati takav utisak.  Nina je elegantni cvjetno-voćni gurmanski miris, slatki miris ušećenog voća.





Ovaj parfem je skroz za mlade djevojke jer je sladunjav i ima tu neku notu u sebi koja podsjeća na djetinjstvo. Citrus i ušećerena jabuka mi nekako skroz dovedu raspoloženje do maksimuma. 
Čula sam da ima neka 'nova' Nina, isto pakovanje, cijena i sve ali miris izgleda da nije isti. Kad potrošim ove Guess-ove parfeme, kupiću još jednu Ninu, pa ću vam pisati da li se nešto tu izmijenilo ili nije. P.S. zanemarite što jednog lista nema na poklopcu, nespretna sam s njima. :)




Nadam se da vam se ovaj post o mojoj kolekciji parfema svidio, ako jeste obavezno komentarišite i pišite mi da li biste voljele da imate neki od ovih ili ako imate kakva su vam mišljenja :). Sviđaju li vam se fotografije? Ljubim vas! :)


xoxo, 
Mimica




6 comments:

  1. Lady Million želim od kad sam čula za njega, ali nikako da se setim da ga kupim. Sigurna sam da je odličan, a sad kad si rekla da još traje i po ceo dan, veruj mi da ima da se setim da ga kupim! Što se tiče Pupa parfema, bočica je neverovatna, prosto neodoljiva! Ja imam senke i uzorke jednog parfema te marke, ali nisam ih baš koristila. Moraću to da promenim. :) Odlična kolekcija parfema! x.

    NOVI POST --> Urban Decay: Naked 3 Brushes

    ReplyDelete
  2. Enigma mi je jedan od omiljenih parfema, zaista je fantastican.

    andjelatako.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. I'm mi deluje jako znimljivo i volela bih ga probati. Koristila sam Lady Million i Enigmu i odlicni su. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super post, hvala ti na posjeti mom blogu, pratim te, molim te uzvrati na moja oba bloga ! :) <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  5. Prvi parfem ima preslatko pakovanje, mnogo mi se dopada :-)
    Lady Million ima fantastican miris, mislim da ne postoji devojka kojoj se ne dopada :-*

    POGLEDAJTE MOJ POSLEDNJI POST I UCLANITE SE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/05/basics.html

    ReplyDelete
  6. Ono sto mi je prvo zapalo za oci kada sam procitala tvoj post jeste mnoooogo slatka bocica prvog parfema. Pretpostvaljam da je i miris predivan :) Ni jedan od navedenih parfema nisam probala, ali mozda cu u buducnosti kupiti neki <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete