Monday, May 9, 2016

Q&A

Ćao svima, dobrodošli na moj blog :).

Ovo je moj prvi post pa sam odlučila da to bude Q&A, kako bismo se bolje upoznali. Iz privatnih razloga želim da ostanem anonimna u neku ruku, nadam se da vam to neće smetati. Pa da počnemo..

1. Kako se zoveš?
- Možete me zvati Mimica. :)
2. Koliko imaš godina?
- Imam 16 godina.
3. Kako si došla na ideju da otvoriš blog?
- Dugo sam razmišljala o tome, mislila sam da neću imati vremena zbog škole i obaveza i da će mi ponestati ideja. Ali sam na kraju shvatila da ako ne probam neću ni znati da li je to ispravna odluka. Nadam se da će vam na mojem blogu biti zabavno i da ćete naučiti nešto novo. :)
4. O čemu konkretno će biti tvoj blog?
- Ono glavno zbog čega sam otvorila ovaj blog jeste ljubav prema modi, stilu i kozmetici, to je nešto što me je oduvijek privlačilo i mislim vam mogu to predstaviti na pravi način. Kroz moje postove ćete vidjeti kvalitetne opise odjevnih predmeta, proizvoda za kosu, lice i tijelo, kao i fotografije kao neizbježan detalj svega toga.
5. Koje je tvoje omiljeno godišnje doba?
- Ljeto..:)
6. Da li si kreativna?
- Jesam, što ću vam i dokazati uskoro.
7. Šminkaš li se svaki dan?
- Ne, u školi je zabranjeno, šminkam se za neke posebne prilike kao što su proslave, rođendani, žurke itd..
8. Omiljena boja?
- Plava i bebi roza :)
9. Da li imaš dečka i ako da koliko ste zajedno?
- Imam, godinu i po :)
10. Ko ti je bio najveća podrška da otvoriš blog?
-Dečko, on me je i naterao :D
11. Boja očiju i kose?
- Oči su mi na suncu zelene, inače braon, kosa tamno braon
12. Imaš li kućnog ljubimca?
- Trenutno ne, ali planiram kupiti jednog :)
13. Psi ili mačke?
- Psi 
14. Film ili serija?
- Film
15. Omiljena knjiga?
- Ne mogu odlučiti, Alhemičar, Krive su zvijezde, Onlajn djevojka oba dijela, i posljednja koju sam pročitala, a ostavila je jak utisak na mene jeste Božanstvena komedija. 
16. Omiljeni citat?
- Ni za to se ne mogu odlučiti ali ajde neka budu ova dva:

  • Ako nešto dovoljno jako želiš, cijeli svemir se uroti da ti pomogne da to ostvariš. 
  •  Some infinities are bigger than others infinities.
17. Koliko imaš članova u porodici?
- Pet.
18. Da li će proizvodi koji se spomenu u tvojim postovima biti plaćeni?
 - Za sad ne, ako budu svakako ćete biti obaviješteni.
19. Da li planiraš da zarađuješ od bloga?
- Možda nekada, sada mi to nije cilj.
20. Koji fotoaparat koristiš?
- Koristim Canon EOS 7D i Samsung Galaxy S5
21. Koje emisije pratiš?
- Ponekad pogledam na E! ili TLC, ali ne pratim nijednu konstantno..
22. Opsednost?
- Sve mi mora biti uredno, čisto, mirisno i na mjestu. Mali sam perfekcionista.
23. Fobija?
- Klaustrofobija.
24. Zgrada ili kuća?
- Kuća
25. Gdje najčešće voliš kupovati garderobu, a gdje kozmetiku?
- Garderobu u Stradivariusu, Zari, a kozmetiku u Cosmeticsu i nekim drugim drogerijama..
26. Treniraš li nešto?
- Trenirala sam skijanje i takmičila se, ali sam prestala prije dvije godine.. :)
27. More ili planina?
- Iako više volim ljeto, planina je moj život jer sam planinar u duši.
28. Skinny or fat?
- Ne osuđujem na osnovu izgleda :)
29. Koji je tvoj hobi osim bloga?
- Volim da čitam, pišem, fotografišem i penjem se na planine..
30. Gdje ćeš ići na more ove godine?
- Ne znam stvarno, to moji odlučuju u 5 do 12 što bi se reklo :D
31. Da li si srećna osoba?
- Zdrava sam, oko mene su osobe koje volim i koje me vole. Ja sam onda više nego srećna osoba! :)
32. Serija kojoj se iznova i iznova vraćaš i koju bi rado pogledala bilo kad?
- Gossip girl definitivno
33. Omiljeni grad?
- Skoplje
34. Omiljeno jelo?
- Tortilje, pica, bijelo meso..
35. Omiljeno alkoholno ili gazirano piće?
- Alkohol ne konzumiram, gazirano Coca Cola ili Sprite
36. Omiljena riječ
- Neka to bude ono što sve nas spaja; ljubav :)
37. Smatraš li sebe poznatom?
- Naravno da ne..:)
38. Završna riječ?
- Hvala što ste stigli do kraja ovog Q&A i hvala vam što ste posjetili moj blog.


xoxo,

Mimica

















1 comment: