Thursday, May 12, 2016

Preporuka za čitanje | MAJ

Ćao drage moje! Danas vam pišem o knjigama koje biste obavezno trebale da pročitate u ovim kišnim danima mjeseca maja.

Ove knjige su lako i zanimljivo štivo, čitaju se u jednom dahu. Da ne dužim, uživajte!

Predstavljam vam tri knjige:

  • Najduža vožnja - Nikolas Sparks
  • Gradovi na papiru - Džon Grin
  • Amor delirija - Loren Oliver






  • Najduža vožnja - Nikolas Sparks (kupljena u Podgorici, 8,70 €)
Možete je naručiti i preko interneta: https://novaknjiga.com/book_NAJDU%C5%BDA_VO%C5%BDNJA--34825.html

Ovu knjigu sam zavoljela nakon prve pročitane stranice, nisam spavala naveče kako bih saznala šta se desilo na sljedećoj stranici, i na onoj drugoj i sve tako redom iiiiii...buuum! Zamalo sam zakasnila u školu! Moje najtoplije preporuke za ovo savršeno djelo Nikolasa Sparksa, skoro sve njegove knjige sam pročitala, i ova je jedna od boljih. 

KRATAK OPIS


Ira Levinson je u nevolji. Lošeg zdravstvenog stanja i sam na svijetu, 91-ogodišnji Ira budi se nasukan na pustom nasipu. Bol i patnja od zadobijenih povreda mute mu slike pred očima. Pokušavajući da održi svijest, pred očima mu se javlja slika njegove supruge Rut, koja je preminula prije devet godina. Ira zna da Rut ne može biti pored njega u kolima, ali on razgovara sa njom i ponovo proživljavaju životne radosti i žalosti koje su obilježile njihov brak...

Nekoliko milja dalje, događa se još jedna ljubavna priča koja će izmijeniti život Sofije, koja je razočarana u ljubav, i mladog kauboja Luka. Kroz Luka, Sofija će zakoračati u svijet u kojem su ulozi opstanak i uspjeh, propast i nagrade, čak život i smrt. Kako se Sofija i Luk zaljubljuju, Sofija zatiče sebe kako mašta o budućnosti daleko od svojih planova– budućnost koju Luk ima mogućnost da prepravi, ukoliko je prvo ne upropasti tajna koju on čuva. Ira i Rut. Sofija i Luk.

Dva para koji imaju nešto zajedničko, i koji su razdvojeni godinama i iskustvom. Ipak, njihovi životi se spajaju iznenadnom dirljivošću, podsjećajući nas da i najteže odluke mogu donijeti neočekivana putovanja: izvan očaja, izvan smrti, do najudaljenijih djelova ljudskog srca.






CITAT IZ KNJIGE:



  • Gradovi na papiru - Nikolas Sparks (kupljena u gradskoj knjižari, oko 7)


Još jedna odlična knjiga Džon Grina koju sam pročitala za par sati uz topao čaj pored prozora. Iako se radi o mladim likovima, vjerujem da se svi možemo poistovjetiti sa istim, bez obzira na pol ili uzrast. Knjiga je puna avanture, zagonetki i preplijetanja. Savjetujem vas da odmah otrčite do najbliže knjižare, kupite je i prepustite se svemu što ova knjiga nosi sa sobom!

KRATAK OPIS

Kventin Džejkobsen čitav život provodi posmatrajući očaravajuće živahnu Margo Rot Spigelman i voleći je izdaleka. Zato bez reči krene za njom kada mu jedne noći zakuca na prozor obučena kao nindža, pod izgovorom da ga vodi u savršeno isplaniranu osvetničku akciju.

Nakon te nezaboravne zajedničke noći, Margo Rot Spigelman nestaje iz grada, ostavivši Kjuu tragove za koje on veruje da će ga odvesti ka njoj… 




CITAT IZ KNJIGE:


  • Amor delirija - Loren Oliver (kupljena u Laguni, 7,70)

Ovu knjigu sam dobila na poklon od svoje drugarice, rijetka knjiga zbog koje sam plakala kao kiša kada sam je pročitala do kraja. Na kraju je došlo do neočekivanog preokreta što je dovelo do toga da uvrstim i ovu knjigu među svojim favoritima. Savršen roman za mlade, za sve one kojima je ljubav sve. Jako uzbudljiva i napeta priča, Loren tako dobro opisuje detalje u priči, od očiju i pokreta likova do čitavog mjesta u kojem se oni nalaze. Roman koji je nastao na jako interesantan način, naime, Loren dok je bila u teretani odlučila je da napiše knjigu o ljubavi, prije toga je napisala knjigu vezanu za smrt, pa je smatrala da treba da objavi nešto na temu ljubavi, sve to kada se spoji sa aktuelnim vijestima na TV-u koje su bile u to vrijeme dobijamo jednu ovako fenomenalnu priču. 


KRATAK OPIS

Oni kažu da će mi lek protiv ljubavi doneti sreću i sigurnost zauvek. I uvek sam im verovala. Sve dosad. Sad se sve promenilo. Sad bih radije bila zaražena ljubavlju i najkraći delić sekunde nego živela sto godina ugušena u laži.

U jednoj drugačijoj Americi ljubav je proglašena opasnom bolešću i vlada primorava sve građane da se podvrgnu tretmanu izlečenja čim napune osamnaest godina. Lena Halovej živi s tetkom, tečom i rođacima u Portlandu. Lena se raduje tome što će se izlečiti i živeti sigurno i predvidljivo. Videla je kako je ljubav uništila njenu majku i ne želi da ponovi istu grešku. 

Devedeset pet dana pre tretmana, Lena upoznaje Aleksa, mladića iz Divljina koji živi van nadzora vlade. Šta će se dogoditi ako postupe nečuveno i zaljube se?



CITAT IZ KNJIGE:


Nadam se da vam se ovaj post dopao i da ste uživali.

xoxo, 
Mimica























9 comments:

  1. Divan post. :)
    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/05/avon-narudzba.html

    ReplyDelete
  2. Deluju mi zanimljivo, mozda nabavim neku od ovih :) Fashion Lover

    ReplyDelete
  3. Delim tvoje misljenje u vezi knjige Gradovi na papiru. Tvoj blog mi deluje zanimljivo. Samo tako nastavi.

    andjelatako.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. Citala sam Gradive na papiru i mene je knjiga odusevila! :D Kao i Krive su zvezde i U potrazu za Aljaskom. Obe je napisao Dzon Grin i svaka je na svoj nacin druhacija od prethodne, pa ti stvarno preporucujem da ih procitas, neces se pokajati, veruj mi. ♡
    I jos nesto, vidim da ti je blog novi. Simpatucan je i ppstala sam tvoj novi clan. Volela bih ako bi i ti posetila moj blog i postala njegov clan ako ti se dopadne. Hvala mnogo unapred! :D
    blogteenqueen.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gradovi na papiru je stvarno predivna knjiga, pročitala sam i te dvije, mnooogo mi se sviđaju i imam ih. Hvala ti, zapratiću te obavezno :)

      Delete
  5. Ne znam gde ti je gadzet sa clanovima, pa ne mogu da se uclanim. :(

    ReplyDelete
  6. Super post,ako hoces mozemo da zapratimo jedna drugu,ako zelis ,ostavi komentar na mom blogu :)
    http://angelaafashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete